Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Szpila29 | użytkownik

imię i nazwiskoIlona Kańska adresŻukowo zarejestrowany23.05.2009 @21:24:24 ostatnio na stronie14.07.2013 @19:44:27



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwhttp://szpila-foto.blogspot.com/ Gadu-Gadu6770847
digarty65 komentarze449 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~cholernaoptymistka    07.08.2010 @15:25:35
dziękuję
~bonheur    16.07.2010 @13:19:54
dzięki
~qbur    07.07.2010 @23:32:46
dziękuję
~czajko    03.07.2010 @16:36:37
mialam z calym gryfem ale na tym mi sie wyraz twarzy bardziej podobal
i dzieki za opinie , pozdrawiam =D
~Milkshake92    03.07.2010 @13:39:05
czeeeeść!
~kolorowekredki85    17.09.2009 @06:29:10
szczerze, to spodziewalam sie czegos innego, ale poczekam na cala plyte
_______
Talk to the hand.
~kolorowekredki85    16.09.2009 @17:14:28
wiem, wiem, dostalam maila od Alutki :D
_______
Talk to the hand.
~kolorowekredki85    19.08.2009 @12:23:43
Obiecywala, ze wroci. Tylko ciekawe kiedy.
_______
Talk to the hand.
~kolorowekredki85    19.08.2009 @08:34:46
Ba! Ciagle jeszcze trzymam bilet z koncertu na Torwarze.
_______
Talk to the hand.
~kolorowekredki85    18.08.2009 @20:41:42
przepiekna bluza!:o
_______
Talk to the hand.
~Sabotan    19.07.2009 @10:21:53
dziekuje ; *
~niunia4412    17.07.2009 @00:22:21
dzieks
_______
*** zapraszam do oceniania moich prac :D ***
~niunia4412    17.07.2009 @00:22:03
dzieks
_______
*** zapraszam do oceniania moich prac :D ***
~iwonaopole    17.07.2009 @00:12:06
dzieki pozdrawiam
~spektakularna    08.07.2009 @11:58:06
dziękuje,
_______
Ludzie tęsknią za całkowitą odmianą, a jednocześnie pragną, by wszystko pozostało takie jak dawniej.
~fresco666    02.07.2009 @10:45:15
THX :D
_______
fresco
~Unsatisfied    23.06.2009 @00:37:14
Jeszcze nie, ale rozważam tę ewentualność. x)
Ale szpilki w sensie -> buty
Czy szpilka w sensie-> coś podobnego do igły, tyle że z główką..? xD
_______
"Mówisz, że świat zwariował,
że ludzie wszyscy wkoło z życia kpią.
Pewnie masz rację, kto to wie."
~Unsatisfied    22.06.2009 @23:24:36
A potrzebna Ci..:D?
_______
"Mówisz, że świat zwariował,
że ludzie wszyscy wkoło z życia kpią.
Pewnie masz rację, kto to wie."
~lynette    04.06.2009 @09:22:00
dziekuję
~IvonaB    26.05.2009 @14:03:57
~adrenalina    25.05.2009 @23:35:04
dzięki
-okoterroru    25.05.2009 @23:20:15
O dzięki Ci Wać panno. Pozdrawiam.
~musstaffa    25.05.2009 @00:10:51
dzieki
pozdrawiam
~kiki138    24.05.2009 @16:20:40
witam w grupie
_______
"Jedyna wolność to zwycięstwo nad samym sobą" - F. Dostojewski
~seli8    24.05.2009 @00:07:54
dzięki za opinie; )
Poprzednia strona 1 2 3 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt